Secure your code as it's written. Use Snyk Code to scan source code in minutes - no build needed - and fix issues immediately.
def plac(x, y, z, roz=10, gracz=False):
"""
Funkcja tworzy podłoże i wypełnia sześcienny obszar od podanej pozycji,
opcjonalnie umieszcza gracza w środku.
Parametry: x, y, z - współrzędne pozycji początkowej,
roz - rozmiar wypełnianej przestrzeni,
gracz - czy umieścić gracza w środku
Wymaga: globalnych obiektów mc i block.
"""
podloga = block.STONE
wypelniacz = block.AIR
# podloga i czyszczenie
mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
# umieść gracza w środku
if gracz:
mc.player.setPos(x + roz / 2, y + roz / 2, z + roz / 2)
if abs(x)**2 + abs(z)**2 <= r**2:
blok = block.DIAMOND_BLOCK
ileKo += 1
wKolo.append((x, y, z))
mc.setBlock(x, y, z, blok)
mc.postToChat("W kole = " + str(ileKo) + " W Kwadracie = " + str(ileKw))
pi = 4 * ileKo / float(ileKw)
mc.postToChat("Pi w przyblizeniu: {:.10f}".format(pi))
mc.postToChat("Stan na kamieniu!")
while True:
poz = mc.player.getPos()
x, y, z = poz
if mc.getBlock(x, y - 1, z) == block.STONE.id:
for pkt in wKolo:
x, y, z = pkt
mc.setBlock(x, y, z, block.SAND)
sleep(3)
mc.player.setPos(0, r - 1, 0)
break
if self.offscreen:
width,height = self.offscreen.size
draw = ImageDraw.Draw(self.onscreen) # So we can remember what we did for next time.
for x in range(0, width - 1):
for z in range(0, height - 1):
dot = self.offscreen.getpixel((x,z))
if self.onscreen.getpixel((x,z)) != dot:
# Change detected.
draw.point((x,z), fill=dot)
# Pick display items that suit the antialiasing.
display = block.SNOW_BLOCK # Very white.
if (dot >= colour_dark+16) and (dot < colour_medium + 16):
display = block.WOOL # Light grey.
elif (dot >= colour_medium + 16) and (dot < colour_light + 16):
display = block.STONE # Medium grey.
elif (dot >= colour_light + 16):
display = block.OBSIDIAN # Blackish.
client.setBlock(self.anchor_position.x + x, self.anchor_position.y, self.anchor_position.z + z, display)
def plac(x, y, z, roz=10, gracz=False):
"""
Funkcja tworzy podłoże i wypełnia sześcienny obszar od podanej pozycji,
opcjonalnie umieszcza gracza w środku.
Parametry: x, y, z - współrzędne pozycji początkowej,
roz - rozmiar wypełnianej przestrzeni,
gracz - czy umieścić gracza w środku
Wymaga: globalnych obiektów mc i block.
"""
podloga = block.STONE
wypelniacz = block.AIR
# podloga i czyszczenie
mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
# umieść gracza w środku
if gracz:
mc.player.setPos(x + roz / 2, y + roz / 2, z + roz / 2)
import mcpi.minecraft as minecraft
import mcpi.block as block
#connect to minecraft
mc = minecraft.Minecraft.create()
#test MinecraftDrawing
#clear area
mc.setBlocks(-25, 0, -25, 25, 25, 25, block.AIR.id)
#create drawing object
mcDrawing = MinecraftDrawing(mc)
#line
mcDrawing.drawLine(0,0,-10,-10,10,-5,block.STONE.id)
#circle
mcDrawing.drawCircle(-15,15,-15,10,block.WOOD.id)
#sphere
mcDrawing.drawSphere(-15,15,-15,5,block.OBSIDIAN.id)
#face - solid triangle
faceVertices = []
faceVertices.append(minecraft.Vec3(0,0,0))
faceVertices.append(minecraft.Vec3(5,10,0))
faceVertices.append(minecraft.Vec3(10,0,0))
mcDrawing.drawFace(faceVertices, True, block.SNOW_BLOCK.id)
#face - wireframe square - using Points
faceVertices = Points()
def plac(x, y, z, roz=10, gracz=False):
"""
Funkcja tworzy podłoże i wypełnia sześcienny obszar od podanej pozycji,
opcjonalnie umieszcza gracza w środku.
Parametry: x, y, z - współrzędne pozycji początkowej,
roz - rozmiar wypełnianej przestrzeni,
gracz - czy umieścić gracza w środku
Wymaga: globalnych obiektów mc i block.
"""
podloga = block.STONE
wypelniacz = block.AIR
# podloga i czyszczenie
mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
# umieść gracza w środku
if gracz:
mc.player.setPos(x + roz / 2, y + roz / 2, z + roz / 2)
def plac(x, y, z, roz=10, gracz=False):
"""Funkcja wypełnia sześcienny obszar od podanej pozycji
powietrzem i opcjonalnie umieszcza gracza w środku.
Parametry: x, y, z - współrzędne pozycji początkowej,
roz - rozmiar wypełnianej przestrzeni,
gracz - czy umieścić gracza w środku
Wymaga: globalnych obiektów mc i block.
"""
podloga = block.STONE
wypelniacz = block.AIR
# kamienna podłoże
mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
# czyszczenie
mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
# umieść gracza w środku
if gracz:
mc.player.setPos(x + roz / 2, y + roz / 2, z + roz / 2)
def plac(self, x, y, z, szer=20, wys=10):
"""
Funkcja tworzy plac gry
"""
podloga = block.STONE
wypelniacz = block.AIR
granica = block.OBSIDIAN
# granica, podłoże, czyszczenie
self.mc.setBlocks(
x - 5, y, z - 5,
x + szer + 5, y + max(szer, wys), z + wys + 5, wypelniacz)
self.mc.setBlocks(
x - 1, y - 1, z - 1, x + szer + 1, y - 1, z + wys + 1, granica)
self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + szer, y - 1, z + wys, podloga)
self.mc.setBlocks(
x, y, z, x + szer, y + max(szer, wys), z + wys, wypelniacz)
def poleGry(self, x, y, z, roz=10):
"""Funkcja tworzy pole gry"""
podloga = block.STONE
wypelniacz = block.AIR
# podloga i czyszczenie
self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
self.mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
# granice pola
x = y = z = 0
for i in range(19):
for j in range(19):
if (i, j) in self.obstacle:
self.mc.setBlock(x + i, y, z + j, block.GRASS)
else: # tworzenie listy współrzędnych dozwolonych pól gry
self.plansza.append((x + i, z + j))