Secure your code as it's written. Use Snyk Code to scan source code in minutes - no build needed - and fix issues immediately.
def plac(x, y, z, roz=10, gracz=False):
"""Funkcja wypełnia sześcienny obszar od podanej pozycji
powietrzem i opcjonalnie umieszcza gracza w środku.
Parametry: x, y, z - współrzędne pozycji początkowej,
roz - rozmiar wypełnianej przestrzeni,
gracz - czy umieścić gracza w środku
Wymaga: globalnych obiektów mc i block.
"""
podloga = block.STONE
wypelniacz = block.AIR
# kamienna podłoże
mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
# czyszczenie
mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
# umieść gracza w środku
if gracz:
mc.player.setPos(x + roz / 2, y + roz / 2, z + roz / 2)
def clearZone( alocx, alocz, blocx, blocz ):
mc.setBlocks( alocx, 0, alocz, blocx, 64, blocz, block.AIR )
mc.setBlocks( alocx, -1, alocz, blocx, -1, blocz, block.STONE )
def pokazRunde(self, runda):
"""Funkcja buduje układ robotów na planszy w przekazanej rundzie."""
self.czyscPole()
for robot in runda:
blok = block.WOOL if robot['player_id'] else block.WOOD
x, z = robot['location']
print robot['player_id'], blok, x, z
self.mc.setBlock(x, 0, z, blok)
sleep(1)
print
def drawBuilding( locx, locy, locz, floors, width, depth, floorheight, wallmaterial, floormaterial ):
topx = locx+width
topy = locy+((floorheight+1)*floors)
topz = locz+depth
#draw building shell
mc.setBlocks( locx, locy, locz, topx, topy, topz, wallmaterial )
mc.setBlocks( locx+1, locy+1, locz+1, topx-1, topy-1, topz-1, block.AIR )
#draw floors
if( floors > 1 ):
for i in range( floors -1 ):
floorYloc = locy+( (floorheight+1)*(i+1) )
mc.setBlocks( locx+1, floorYloc, locz+1, topx-1, floorYloc, topz-1, floormaterial )
#draw door
doorloc = random.randint( 1, width-2 )
mc.setBlock( locx, locy+1, locz+doorloc, block.AIR )
mc.setBlock( locx, locy+2, locz+doorloc, block.AIR )
#draw front windows
if( floors > 1 ):
for i in range( floors-1 ):
windowYloc = locy+2+( (floorheight+1)*(i+1) )
for j in range( floorheight-1 ):
mc.setBlocks( locx, windowYloc+j , locz+1, locx, windowYloc+j, locz+(width-1), block.GLASS_PANE )
#draw back windows
if message != self.last_message: # Do nothing if the message has not changed.
self.last_message = message # For next time.
self.offscreen = [] # Clear any previous use of the buffer.
letter_offset = 0
for letter in message:
rendition = digit_dots[letter]
line_offset = 0
for line in rendition:
if len(self.offscreen) <= line_offset:
# Make space to store the drawing.
self.offscreen.append([])
dot_offset = 0
for dot in line:
if dot == '0':
self.offscreen[line_offset].append(block.ICE)
else:
self.offscreen[line_offset].append(block.AIR)
dot_offset += 1
for blank in range(dot_offset, 6):
# Expand short lines to the full width of 6 voxels.
self.offscreen[line_offset].append(block.AIR)
line_offset += 1
letter_offset += 1
# Clear the onscreen buffer.
# Should only happen on the first call.
# Assumption: message will always be the same size.
# Assumption: render() is called before flip().
if self.onscreen == []:
# No onscreen copy - so make it the same size as the offscreen image. Fill with AIR voxels.
line_offset = 0
def fun1(blok=block.IRON_BLOCK):
"""
Funkcja f(x) = a*x + b
"""
a = int(raw_input('Podaj współczynnik a: '))
b = int(raw_input('Podaj współczynnik b: '))
x = range(-10, 11) # lista argumentów x = <-10;10> z krokiem 1
y = [a * i + b for i in x] # wyrażenie listowe
print x, "\n", y
wykres(x, y, "f(x) = a*x + b")
rysuj_linie(x, y, [1], blok)
def fun2(blok=block.REDSTONE_ORE):
"""
Wykres funkcji f(x), gdzie x = <-1;2> z krokiem 0.15, przy czym
f(x) = x/(x+2) dla x >= 1
f(x) = x*x/3 dla x < 1 i x > 0
f(x) = x/(-3) dla x <= 0
"""
x = np.arange(-1, 2.15, 0.15) # lista argumentów x
y = [] # lista wartości f(x)
for i in x:
if i <= 0:
y.append(i / -3)
elif i < 1:
y.append(i ** 2 / 3)
else:
y.append(i / (i + 2))
def plac(x, y, z, roz=10, gracz=False):
"""
Funkcja tworzy podłoże i wypełnia sześcienny obszar od podanej pozycji,
opcjonalnie umieszcza gracza w środku.
Parametry: x, y, z - współrzędne pozycji początkowej,
roz - rozmiar wypełnianej przestrzeni,
gracz - czy umieścić gracza w środku
Wymaga: globalnych obiektów mc i block.
"""
podloga = block.SAND
wypelniacz = block.AIR
# podloga i czyszczenie
mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
# umieść gracza w środku
if gracz:
mc.player.setPos(x + roz / 2, y + roz / 2, z + roz / 2)
def plac(self, x, y, z, szer=20, wys=10):
"""
Funkcja tworzy plac gry
"""
podloga = block.STONE
wypelniacz = block.AIR
granica = block.OBSIDIAN
# granica, podłoże, czyszczenie
self.mc.setBlocks(
x - 5, y, z - 5,
x + szer + 5, y + max(szer, wys), z + wys + 5, wypelniacz)
self.mc.setBlocks(
x - 1, y - 1, z - 1, x + szer + 1, y - 1, z + wys + 1, granica)
self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + szer, y - 1, z + wys, podloga)
self.mc.setBlocks(
x, y, z, x + szer, y + max(szer, wys), z + wys, wypelniacz)