How to use the mcpi.block.AIR function in mcpi

To help you get started, we’ve selected a few mcpi examples, based on popular ways it is used in public projects.

Secure your code as it's written. Use Snyk Code to scan source code in minutes - no build needed - and fix issues immediately.

github kbsriram / mcpiapi / mcpimods / python / load.py View on Github external
tileentities = nbtfile['TileEntities']
blocks = nbtfile['Blocks'].value
data = nbtfile['Data'].value
if len(blocks) != w*h*l:
    print "Not matching."
    exit(0)

pos = mc.player.getTilePos()
px = pos.x + 1
pz = pos.z + 1
py = mc.getHeight(px, pz)

mc.postToChat('Need to build ' + str(l) + ' levels');

mc.setBlocks(px, py, pz, px+w, py+h, pz+l, block.AIR.id)

opt = Optimizer(mc)

for y in range(0, h):
    mc.postToChat('Level '+str(y))
    for z in range(0, l):
        for x in range(0, w):
            idx = (y*l + z)*w +x
            blockid = blocks[idx]
            if (blockid == 0):
                opt.flush()
                continue
            if (blockid in dynamicBlocks): # skip these the first time.
                opt.flush()
                continue
            datum = data[idx]
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / rgame / mcpi-rg02.py View on Github external
def poleGry(self, x, y, z, roz=10):
        """Funkcja tworzy pole gry"""

        podloga = block.STONE
        wypelniacz = block.AIR

        # podloga i czyszczenie
        self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
        self.mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
        # granice pola
        x = y = z = 0
        for i in range(19):
            for j in range(19):
                if (i, j) in self.obstacle:
                    self.mc.setBlock(x + i, y, z + j, block.GRASS)
                else:  # tworzenie listy współrzędnych dozwolonych pól gry
                    self.plansza.append((x + i, z + j))
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / algorytmy / mcpi-lpi02.py View on Github external
def model(promien, x, y, z):
    """
    Fukcja buduje obrys kwadratu, którego środek to punkt x, y, z
    oraz koło wpisane w ten kwadrat
    """

    mcfig = mcstuff.MinecraftDrawing(mc)
    obrys = block.SANDSTONE
    wypelniacz = block.AIR

    mc.setBlocks(x - promien, y, z - promien, x +
                 promien, y, z + promien, obrys)
    mc.setBlocks(x - promien + 1, y, z - promien + 1, x +
                 promien - 1, y, z + promien - 1, wypelniacz)
    mcfig.drawHorizontalCircle(0, 0, 0, promien, block.GRASS)
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / rgame / mcpi-rg04.py View on Github external
def poleGry(self, x, y, z, roz=10):
        """Funkcja tworzy pole gry"""

        podloga = block.STONE
        wypelniacz = block.AIR

        # podloga i czyszczenie
        self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
        self.mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
        # granice pola
        x = y = z = 0
        for i in range(19):
            for j in range(19):
                if (i, j) in self.obstacle:
                    self.mc.setBlock(x + i, y, z + j, block.GRASS)
                else:  # tworzenie listy współrzędnych dozwolonych pól gry
                    self.plansza.append((x + i, z + j))
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / rgame / mcpi-rg03.py View on Github external
def czyscPole(self):
        """Funkcja wypelnia blokami powietrza pole gry."""
        for xz in self.plansza:
            x, z = xz
            self.mc.setBlock(x, 0, z, block.AIR)
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / glife / mcpi-glife03.py View on Github external
def plac(self, x, y, z, szer=20, wys=10):
        """
        Funkcja tworzy plac gry
        """
        podloga = block.STONE
        wypelniacz = block.AIR
        granica = block.OBSIDIAN

        # granica, podłoże, czyszczenie
        self.mc.setBlocks(
            x - 5, y, z - 5,
            x + szer + 5, y + max(szer, wys), z + wys + 5, wypelniacz)
        self.mc.setBlocks(
            x - 1, y - 1, z - 1, x + szer + 1, y - 1, z + wys + 1, granica)
        self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + szer, y - 1, z + wys, podloga)
        self.mc.setBlocks(
            x, y, z, x + szer, y + max(szer, wys), z + wys, wypelniacz)
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / rgame / mcpi-rg04.py View on Github external
def czyscPole(self):
        """Funkcja wypelnia blokami powietrza pole gry."""
        for xz in self.plansza:
            x, z = xz
            self.mc.setBlock(x, 0, z, block.AIR)
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / funkcje / mcpi-funkcje06.py View on Github external
def plac(x, y, z, roz=10, gracz=False):
    """
    Funkcja tworzy podłoże i wypełnia sześcienny obszar od podanej pozycji,
    opcjonalnie umieszcza gracza w środku.
    Parametry: x, y, z - współrzędne pozycji początkowej,
    roz - rozmiar wypełnianej przestrzeni,
    gracz - czy umieścić gracza w środku
    Wymaga: globalnych obiektów mc i block.
    """

    podloga = block.STONE
    wypelniacz = block.AIR

    # podloga i czyszczenie
    mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
    mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
    # umieść gracza w środku
    if gracz:
        mc.player.setPos(x + roz / 2, y + roz / 2, z + roz / 2)
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / glife / mcpi-glife01.py View on Github external
def plac(self, x, y, z, szer=20, wys=10):
        """
        Funkcja tworzy plac gry
        """
        podloga = block.STONE
        wypelniacz = block.AIR
        granica = block.OBSIDIAN

        # granica, podłoże, czyszczenie
        self.mc.setBlocks(
            x - 5, y, z - 5,
            x + szer + 5, y + max(szer, wys), z + wys + 5, wypelniacz)
        self.mc.setBlocks(
            x - 1, y - 1, z - 1, x + szer + 1, y - 1, z + wys + 1, granica)
        self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + szer, y - 1, z + wys, podloga)
        self.mc.setBlocks(
            x, y, z, x + szer, y + max(szer, wys), z + wys, wypelniacz)