Secure your code as it's written. Use Snyk Code to scan source code in minutes - no build needed - and fix issues immediately.
print x1, "\n", y1
x2 = range(0, 361, 10) # lista argumentów x
y2 = [None if i == 90 or i == 270 else np.tan(i * np.pi / 180) for i in x2]
x2 = [i // 10 for i in x2]
y2 = [round(i * 3, 2) if i is not None else None for i in y2]
print x2, "\n", y2
wykres(x1, y1, "Funkcje sinus i tangens", x2, y2)
del x2[9] # usuń 10 element listy
del y2[9] # usuń 10 element listy
del x2[x2.index(27)] # usuń element o wartości 27
del y2[y2.index(None)] # usuń element None
print x2, "\n", y2
rysuj(x1, [1], y1, block.GOLD_BLOCK)
rysuj(x2, y2, [1], block.OBSIDIAN)
y0 = p[1]+point[1]
z0 = p[2]+point[2]
if (x0,y0,z0) not in done:
self.mc.setBlock(x0,y0,z0,block)
done.add((x0,y0,z0))
if __name__ == "__main__":
d = Drawing()
pos = d.mc.player.getPos()
d.face([(pos.x,pos.y,pos.z),(pos.x+20,pos.y+20,pos.z),(pos.x+20,pos.y+20,pos.z+20),
(pos.x,pos.y,pos.z+20)], block.GLASS)
n = 20
for t in range(0,n):
(x1,z1) = (100*cos(t*2*pi/n),80*sin(t*2*pi/n))
for p in traverse(V3(pos.x,pos.y-1,pos.z),V3(pos.x+x1,pos.y-1,pos.z+z1)):
d.mc.setBlock(p,block.OBSIDIAN)
n = 40
vertices = []
for t in range(0,n):
(x1,z1) = (100*cos(t*2*pi/n),80*sin(t*2*pi/n))
vertices.append((pos.x+x1,pos.y,pos.z+z1))
d.face(vertices, block.STAINED_GLASS_BLUE)
def uklad(blok=block.OBSIDIAN):
"""
Funkcja rysuje układ współrzędnych
"""
for i in range(-80, 81, 2):
mc.setBlock(i, -1, 0, blok)
mc.setBlock(0, -1, i, blok)
mc.setBlock(0, i, 0, blok)
def plac(self, x, y, z, szer=20, wys=10):
"""
Funkcja tworzy plac gry
"""
podloga = block.STONE
wypelniacz = block.AIR
granica = block.OBSIDIAN
# granica, podłoże, czyszczenie
self.mc.setBlocks(
x - 5, y, z - 5,
x + szer + 5, y + max(szer, wys), z + wys + 5, wypelniacz)
self.mc.setBlocks(
x - 1, y - 1, z - 1, x + szer + 1, y - 1, z + wys + 1, granica)
self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + szer, y - 1, z + wys, podloga)
self.mc.setBlocks(
x, y, z, x + szer, y + max(szer, wys), z + wys, wypelniacz)
def main():
mc.postToChat("Funkcje w Minecrafcie") # wysłanie komunikatu do mc
plac(-80, -20, -80, 160)
mc.player.setPos(-15, 10, -15)
uklad(block.OBSIDIAN)
fkwadratowa()
return 0
wKwadrat.append((x, y))
print x, y
if abs(x)**2 + abs(y)**2 <= r**2:
ileKo += 1
wKolo.append((x, y))
mc.setBlock(x, 10, y, blok)
sleep(5)
for pkt in set(wKwadrat) - set(wKolo):
x, y = pkt
mc.setBlock(x, i, y, block.OBSIDIAN)
for i in range(1, 3):
print x, i, y
if mc.getBlock(x, i, y) == 12:
mc.setBlock(x, i, y, block.OBSIDIAN)
mc.postToChat("W kole = " + str(ileKo) + " W Kwadracie = " + str(ileKw))
pi = 4 * ileKo / float(ileKw)
mc.postToChat("Pi w przyblizeniu: {:.10f}".format(pi))
def uklad(blok=block.OBSIDIAN):
"""
Funkcja rysuje układ współrzędnych
"""
for i in range(-80, 81, 2):
mc.setBlock(i, -1, 0, blok)
mc.setBlock(0, -1, i, blok)
mc.setBlock(0, i, 0, blok)
def model2(r, x, y, z, klatka=False):
"""
Fukcja buduje obrys kwadratu, którego środek to punkt x, y, z
oraz koło wpisane w ten kwadrat
"""
mcfig = mcstuff.MinecraftDrawing(mc)
obrys = block.OBSIDIAN
wypelniacz = block.AIR
mc.setBlocks(x - r - 10, y - r, z - r - 10, x +
r + 10, y + r, z + r + 10, wypelniacz)
mcfig.drawLine(x + r, y + r, z + r, x - r, y + r, z + r, obrys)
mcfig.drawLine(x - r, y + r, z + r, x - r, y + r, z - r, obrys)
mcfig.drawLine(x - r, y + r, z - r, x + r, y + r, z - r, obrys)
mcfig.drawLine(x + r, y + r, z - r, x + r, y + r, z + r, obrys)
mcfig.drawLine(x + r, y - r, z + r, x - r, y - r, z + r, obrys)
mcfig.drawLine(x - r, y - r, z + r, x - r, y - r, z - r, obrys)
mcfig.drawLine(x - r, y - r, z - r, x + r, y - r, z - r, obrys)
mcfig.drawLine(x + r, y - r, z - r, x + r, y - r, z + r, obrys)
mcfig.drawLine(x + r, y + r, z + r, x + r, y - r, z + r, obrys)
mcfig.drawLine(x - r, y + r, z + r, x - r, y - r, z + r, obrys)
def uklad(blok=block.OBSIDIAN):
"""
Funkcja rysuje układ współrzędnych
"""
for i in range(-80, 81, 2):
mc.setBlock(i, -1, 0, blok)
mc.setBlock(0, -1, i, blok)
mc.setBlock(0, i, 0, blok)
print (x1, y1, z[0], x2, y2, z[0])
else:
z1 = int(z[i])
z2 = int(z[i + 1])
mc.setBlock(x1, y[0], z1, block.GRASS)
mc.setBlock(x2, y[0], z2, block.GRASS)
mcfig.drawLine(x1, y[0], z1, x2, y[0], z2, blok)
mc.setBlock(x1, y[0], z1, block.GRASS)
mc.setBlock(x2, y[0], z2, block.GRASS)
print (x1, y[0], z1, x2, y[0], z2)
sleep(1) # przerwa na reklamę :-)
mc.setBlock(0, 1, 0, block.OBSIDIAN)
if czylista:
mc.setBlock(x2, y2, z[0], block.OBSIDIAN)
else:
mc.setBlock(x2, y[0], z2, block.OBSIDIAN)