How to use the mcpi.block.GRASS function in mcpi

To help you get started, we’ve selected a few mcpi examples, based on popular ways it is used in public projects.

Secure your code as it's written. Use Snyk Code to scan source code in minutes - no build needed - and fix issues immediately.

github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / funkcje / mcpi-funkcje05.py View on Github external
lewy = float(raw_input("Podaj lewy kraniec przedziału: "))
        prawy = float(raw_input("Podaj prawy kraniec przedziału: "))
        if lewy * prawy < 1 and lewy <= prawy:
            break
    print lewy, prawy

    # x = np.arange(lewy, prawy, 0.2)
    x = np.linspace(lewy, prawy, 60, True)
    x = [round(i, 2) for i in x]
    y1 = [fkw(i) for i in x]
    y1 = [round(i, 2) for i in y1]
    y2 = [-fkw(i) for i in x]
    y2 = [round(i, 2) for i in y2]
    print x, "\n", y1, "\n", y2
    wykres(x, y1, "Funkcja kwadratowa", x, y2)
    rysuj_linie(x, [1], y1, block.GRASS)
    rysuj(x, [1], y2, block.SAND)
    rysuj(x, y1, [1], block.WOOL)
    rysuj_linie(x, y2, [1], block.IRON_BLOCK)
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / funkcje / mcpi-funkcje.py View on Github external
lewy = float(raw_input("Podaj lewy kraniec przedziału: "))
        prawy = float(raw_input("Podaj prawy kraniec przedziału: "))
        if lewy * prawy < 1 and lewy <= prawy:
            break
    print lewy, prawy

    # x = np.arange(lewy, prawy, 0.2)
    x = np.linspace(lewy, prawy, 60, True)
    x = [round(i, 2) for i in x]
    y1 = [fkw(i) for i in x]
    y1 = [round(i, 2) for i in y1]
    y2 = [-fkw(i) for i in x]
    y2 = [round(i, 2) for i in y2]
    print x, "\n", y1, "\n", y2
    wykres(x, y1, "Funkcja kwadratowa", x, y2)
    rysuj_linie(x, [1], y1, block.GRASS)
    rysuj(x, [1], y2, block.SAND)
    rysuj(x, y1, [1], block.WOOL)
    rysuj_linie(x, y2, [1], block.IRON_BLOCK)
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / algorytmy / mcpi-lpi.py View on Github external
mcfig.drawLine(x + r, y + r, z + r, x + r, y - r, z + r, obrys)
    mcfig.drawLine(x - r, y + r, z + r, x - r, y - r, z + r, obrys)
    mcfig.drawLine(x - r, y + r, z - r, x - r, y - r, z - r, obrys)
    mcfig.drawLine(x + r, y + r, z - r, x + r, y - r, z - r, obrys)

    mc.player.setPos(x + r, y + r + 1, z + r)

    if klatka:
        mc.setBlocks(x - r, y - r, z - r, x + r, y + r, z + r, block.GLASS)
        mc.setBlocks(x - r + 1, y - r + 1, z - r + 1, x +
                     r - 1, y + r - 1, z + r - 1, wypelniacz)
        mc.player.setPos(0, 0, 0)

    for i in range(-r, r + 1, 5):
        mcfig.drawHorizontalCircle(0, i, 0, r, block.GRASS)
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / rgame / mcpi-rg03.py View on Github external
def poleGry(self, x, y, z, roz=10):
        """Funkcja tworzy pole gry"""

        podloga = block.STONE
        wypelniacz = block.AIR

        # podloga i czyszczenie
        self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
        self.mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
        # granice pola
        x = y = z = 0
        for i in range(19):
            for j in range(19):
                if (i, j) in self.obstacle:
                    self.mc.setBlock(x + i, y, z + j, block.GRASS)
                else:  # tworzenie listy współrzędnych dozwolonych pól gry
                    self.plansza.append((x + i, z + j))
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / rgame / mcpi-rg01.py View on Github external
def poleGry(self, x, y, z, roz=10):
        """Funkcja tworzy pole gry"""

        podloga = block.STONE
        wypelniacz = block.AIR

        # podloga i czyszczenie
        self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
        self.mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
        # granice pola
        x = y = z = 0
        for i in range(19):
            for j in range(19):
                if (i, j) in self.obstacle:
                    self.mc.setBlock(x + i, y, z + j, block.GRASS)
                else:  # tworzenie listy współrzędnych dozwolonych pól gry
                    self.plansza.append((x + i, z + j))
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / algorytmy / mcpi-lpi03.py View on Github external
def model(r, x, y, z):
    """
    Fukcja buduje obrys kwadratu, którego środek to punkt x, y, z
    oraz koło wpisane w ten kwadrat
    """

    mcfig = mcstuff.MinecraftDrawing(mc)
    obrys = block.SANDSTONE
    wypelniacz = block.AIR

    mc.setBlocks(x - r, y, z - r, x +
                 r, y, z + r, obrys)
    mc.setBlocks(x - r + 1, y, z - r + 1, x +
                 r - 1, y, z + r - 1, wypelniacz)
    mcfig.drawHorizontalCircle(0, 0, 0, r, block.GRASS)
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / rgame / mcpi-rg04.py View on Github external
def poleGry(self, x, y, z, roz=10):
        """Funkcja tworzy pole gry"""

        podloga = block.STONE
        wypelniacz = block.AIR

        # podloga i czyszczenie
        self.mc.setBlocks(x, y - 1, z, x + roz, y - 1, z + roz, podloga)
        self.mc.setBlocks(x, y, z, x + roz, y + roz, z + roz, wypelniacz)
        # granice pola
        x = y = z = 0
        for i in range(19):
            for j in range(19):
                if (i, j) in self.obstacle:
                    self.mc.setBlock(x + i, y, z + j, block.GRASS)
                else:  # tworzenie listy współrzędnych dozwolonych pól gry
                    self.plansza.append((x + i, z + j))
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / algorytmy / mcpi-lpi02.py View on Github external
def model(promien, x, y, z):
    """
    Fukcja buduje obrys kwadratu, którego środek to punkt x, y, z
    oraz koło wpisane w ten kwadrat
    """

    mcfig = mcstuff.MinecraftDrawing(mc)
    obrys = block.SANDSTONE
    wypelniacz = block.AIR

    mc.setBlocks(x - promien, y, z - promien, x +
                 promien, y, z + promien, obrys)
    mc.setBlocks(x - promien + 1, y, z - promien + 1, x +
                 promien - 1, y, z + promien - 1, wypelniacz)
    mcfig.drawHorizontalCircle(0, 0, 0, promien, block.GRASS)
github koduj-z-klasa / python101 / docs / mcpi / algorytmy / mcpi-lpi01.py View on Github external
def model(promien, x, y, z):
    """
    Fukcja buduje obrys kwadratu, którego środek to punkt x, y, z
    oraz koło wpisane w ten kwadrat
    """

    mcfig = mcstuff.MinecraftDrawing(mc)
    obrys = block.SANDSTONE
    wypelniacz = block.AIR

    mc.setBlocks(x - promien, y, z - promien, x +
                 promien, y, z + promien, obrys)
    mc.setBlocks(x - promien + 1, y, z - promien + 1, x +
                 promien - 1, y, z + promien - 1, wypelniacz)
    mcfig.drawHorizontalCircle(0, 0, 0, promien, block.GRASS)