Secure your code as it's written. Use Snyk Code to scan source code in minutes - no build needed - and fix issues immediately.
def rysuj_linie(x, y, z, blok=block.IRON_BLOCK):
"""
Funkcja wizualizuje wykres funkcji, umieszczając bloki w pionie/poziomie
w punktach wyznaczonych przez pary elementów list x, y lub x, z
przy użyciu metody drawLine()
"""
import local.minecraftstuff as mcstuff
mcfig = mcstuff.MinecraftDrawing(mc)
czylista = True if len(y) > 1 else False
for i in range(len(x) - 1):
x1 = int(x[i])
x2 = int(x[i + 1])
if czylista:
y1 = int(y[i])
y2 = int(y[i + 1])
mc.setBlock(x2, y2, z[0], block.GRASS)
mc.setBlock(x1, y1, z[0], block.GRASS)
def rysuj_linie(x, y, z, blok=block.IRON_BLOCK):
"""
Funkcja wizualizuje wykres funkcji, umieszczając bloki w pionie/poziomie
w punktach wyznaczonych przez pary elementów list x, y lub x, z
przy użyciu metody drawLine()
"""
import local.minecraftstuff as mcstuff
mcfig = mcstuff.MinecraftDrawing(mc)
czylista = True if len(y) > 1 else False
for i in range(len(x) - 1):
x1 = int(x[i])
x2 = int(x[i + 1])
if czylista:
y1 = int(y[i])
y2 = int(y[i + 1])
mc.setBlock(x2, y2, z[0], block.GRASS)
mc.setBlock(x1, y1, z[0], block.GRASS)
def fun1(blok=block.IRON_BLOCK):
"""
Funkcja f(x) = a*x + b
"""
a = int(raw_input('Podaj współczynnik a: '))
b = int(raw_input('Podaj współczynnik b: '))
x = range(-10, 11) # lista argumentów x = <-10;10> z krokiem 1
y = [a * i + b for i in x] # wyrażenie listowe
print x, "\n", y
wykres(x, y, "f(x) = a*x + b")
rysuj_linie(x, y, [1], blok)
def fun1(blok=block.IRON_BLOCK):
"""
Funkcja f(x) = a*x + b
"""
a = int(raw_input('Podaj współczynnik a: '))
b = int(raw_input('Podaj współczynnik b: '))
x = range(-10, 11) # lista argumentów x = <-10;10> z krokiem 1
y = [a * i + b for i in x] # wyrażenie listowe
print x, "\n", y
wykres(x, y, "f(x) = a*x + b")
rysuj_linie(x, y, [1], blok)
def rysuj_linie(x, y, z, blok=block.IRON_BLOCK):
"""
Funkcja wizualizuje wykres funkcji, umieszczając bloki w pionie/poziomie
w punktach wyznaczonych przez pary elementów list x, y lub x, z
przy użyciu metody drawLine()
"""
import local.minecraftstuff as mcstuff
mcfig = mcstuff.MinecraftDrawing(mc)
czylista = True if len(y) > 1 else False
for i in range(len(x) - 1):
x1 = int(x[i])
x2 = int(x[i + 1])
if czylista:
y1 = int(y[i])
y2 = int(y[i + 1])
print (x1, y1, z[0], x2, y2, z[0])
mcfig.drawLine(x1, y1, z[0], x2, y2, z[0], blok)
def rysuj_linie(x, y, z, blok=block.IRON_BLOCK):
"""
Funkcja wizualizuje wykres funkcji, umieszczając bloki w pionie/poziomie
w punktach wyznaczonych przez pary elementów list x, y lub x, z
przy użyciu metody drawLine()
"""
import local.minecraftstuff as mcstuff
mcfig = mcstuff.MinecraftDrawing(mc)
czylista = True if len(y) > 1 else False
for i in range(len(x) - 1):
x1 = int(x[i])
x2 = int(x[i + 1])
if czylista:
y1 = int(y[i])
y2 = int(y[i + 1])
print (x1, y1, z[0], x2, y2, z[0])
mcfig.drawLine(x1, y1, z[0], x2, y2, z[0], blok)
def rysuj(x, y, z, blok=block.IRON_BLOCK):
"""
Funkcja wizualizuje wykres funkcji, umieszczając bloki w pionie/poziomie
w punktach wyznaczonych przez pary elementów list x, y lub x, z
"""
czylista = True if len(y) > 1 else False
for i in range(len(x)):
if czylista:
print(x[i], y[i])
mc.setBlock(x[i], y[i], z[0], blok)
else:
print(x[i], z[i])
mc.setBlock(x[i], y[0], z[i], blok)
def rysuj(x, y, z, blok=block.IRON_BLOCK):
"""
Funkcja wizualizuje wykres funkcji, umieszczając bloki w pionie/poziomie
w punktach wyznaczonych przez pary elementów list x, y lub x, z
"""
czylista = True if len(y) > 1 else False
for i in range(len(x)):
if czylista:
print(x[i], y[i])
mc.setBlock(x[i], y[i], z[0], blok)
else:
print(x[i], z[i])
mc.setBlock(x[i], y[0], z[i], blok)
break
print lewy, prawy
# x = np.arange(lewy, prawy, 0.2)
x = np.linspace(lewy, prawy, 60, True)
x = [round(i, 2) for i in x]
y1 = [fkw(i) for i in x]
y1 = [round(i, 2) for i in y1]
y2 = [-fkw(i) for i in x]
y2 = [round(i, 2) for i in y2]
print x, "\n", y1, "\n", y2
wykres(x, y1, "Funkcja kwadratowa", x, y2)
rysuj_linie(x, [1], y1, block.GRASS)
rysuj(x, [1], y2, block.SAND)
rysuj(x, y1, [1], block.WOOL)
rysuj_linie(x, y2, [1], block.IRON_BLOCK)
def rysuj_linie(x, y, z, blok=block.IRON_BLOCK):
"""
Funkcja wizualizuje wykres funkcji, umieszczając bloki w pionie/poziomie
w punktach wyznaczonych przez pary elementów list x, y lub x, z
przy użyciu metody drawLine()
"""
import local.minecraftstuff as mcstuff
mcfig = mcstuff.MinecraftDrawing(mc)
czylista = True if len(y) > 1 else False
for i in range(len(x) - 1):
x1 = int(x[i])
x2 = int(x[i + 1])
if czylista:
y1 = int(y[i])
y2 = int(y[i + 1])
print (x1, y1, z[0], x2, y2, z[0])
mcfig.drawLine(x1, y1, z[0], x2, y2, z[0], blok)